سرخط خبرها

ویدئو | شهدای امنیت مشهد در بهشت رضا به خاک سپرده شدند

  • کد خبر: ۱۳۵۶۵۴
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
ویدئو | شهدای امنیت مشهد در بهشت رضا به خاک سپرده شدند
پیکر دو جوان بسیجی شهید امنیت صبح امروز، ۲۹آبان۱۴۰۱ در مراسم باشکوهی در بهشت رضا به خاک سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر دو جوان دانشجوی بسیجی شهید دانیال رضازاده و شهید حسین زینال‌زاده پس از وداع جانسوز مشهدی‌ها با آن‌ها در روز گذشته، امروز، ۲۹ آبان، در قطعه شهدای بهشت رضا به خاک سپرده شد.

گلزار شهدای بهشت رضای مشهد، امروز بار دیگر میزبان پیکر مطهر دو شهید از تبار شهیدان حسینی بود. شهیدانی از نسل انقلاب که جان خود را در دفاع از مردم و برای برقراری امنیت تقدیم کردند و خون پاک آن‌ها در این راه بر زمین ریخته شد.
همه آمده بودند. آمده بودند تا بگویند شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» در مسیر دفاع از انقلاب‌ تنها نبوده و نیستند. از دوستان و مسجدی‌ها و هم‌کلاسی‌های دانشگاه تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی به گلزار شهدا آمده بودند تا اعلام کنند خط سرخ شهادت ادامه خواهد داشت و آن‌ها نیز حاضرند برای ارزش‌های اسلام و انقلاب جان‌فشانی کنند.

حاضران در این مراسم، با چشمانی اشکبار و با مشت‌های گره‌کرده فریاد زدند که راه شهیدان را ادامه خواهند داد و نخواهند گذاشت اغتشاشگران و توطئه‌آفرینان، خللی در مسیر انقلاب ایجاد کنند. گفتند که این ملت امام حسین‌(ع) همان مسیر سید و سالار شهیدان را خواهد پیمود تا این انقلاب، به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر‌(عج) متصل شود.

پیکر مطهر شهید مرزبانی به خاک سپرده شد

گفتنی است امروز پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی «رضا رضوانی» که در جریان پایش مرزی در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شده بود نیز با حضور جمعی از مردم انقلابی مشهد و پرسنل فرماندهی مرزبانی استان، در روستای رضوان مشهد به خاک سپرده شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->